dinsdag 10 augustus 2010

Schrijfwedstrijd: Feest

In september vier ik het 10-jarig jubileum van mijn schriftelijke schrijfcursussen. Dat doe ik met een schrijfwedstrijd waarbij de winnaar kan kiezen uit een van mijn cursussen.
Ook voeg ik een zesde cursus toe aan mijn aanbod: Schrijven met een stok achter de deur. Deze cursus is bedoeld voor mensen die een extra stimulans nodig hebben om tot schrijven te komen of iets af te maken.
Doe mee aan de schrijfwedstrijd 'Feest'.
Schrijven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen. Schrijf waarom jij getrakteerd wilt worden op een schrijfcursus. Kom met argumenten, of een verhaal, sprookje, dialoog, gedicht, smeekbede of wat dan ook. Overtuig en verras met originaliteit. Maximaal: 1/2 A4.
Mail het uiterlijk 24 september 2010 naar: info@annievangansewinkel.nl
1e prijs: schriftelijke cursus naar keuze (Creatief Schrijven 1 of 2, Kinderverhalen, Reisverhalen schrijven, Schrijven met losse handen, Schrijven met een stok achter de deur)
2e prijs: 1 uur gratis schrijfadvies via mail
3e prijs: 1/2 uur gratis schrijfadvies via mail
Uitslag 30 sept. persoonlijk aan de prijswinnaars en op mijn website en dit weblog.
http://www.annievangansewinkel.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten