zaterdag 9 juli 2011

Levenskunst (2)

Levenskunst heeft tegenwoordig een heel andere betekenis dan de leidraad die ik in mijn puberteit zocht.
Ik kan er zo geen sluitende definitie voor geven, omdat die afhankelijk lijkt te zijn van je gezichtspunt.

Logo Levenskunst Beurs
 Je kunt levenskunst bekijken vanuit een morele (hoe een goed mens te zijn) invalshoek, maar ook vanuit de psychologie (hoe een authentiek mens te zijn) of de filosofie. Hedonisme, spiritualiteit, allemaal lijken ze onderdak te vinden in de herberg van de levenskunst.
Een staalkaart van die veelzijdigheid is te ervaren op de Levenskunst Beurs die op 27 en 28 augustus plaatsvindt op Landgoed De Horst in Driebergen. Er zijn lezingen, workshops, optredens, demonstraties en er is een informatiemarkt. Zelf heb ik daar ook een stand met mijn schrijfcursussen. Ik  ben ondergebracht in de sector Persoonlijke ontwikkeling. Het had overigens ook bij Creativiteit kunnen zijn.
Op 27 augustus geef ik om 12 uur voor de bezoekers een gratis toegankelijke workshop 'Schrijven met je zintuigen'. 

Op de beurs is trouwens ook een programma voor kinderen en tieners, want levenskunst is ook voor jonge mensen.
http://www.levenskunstbeurs.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten