donderdag 6 september 2012

Nieuwe cursus: Kinderverhalen 2

Mijn aanbod schriftelijke cursussen is per 1 september weer uitgebreid. Kinderverhalen schrijven 2 is nu beschikbaar voor mensen die schriftelijk/online willen deelnemen. De cursus is bestemd voor oud-deelnemers aan mijn eerste cursus Kinderverhalen schrijven en voor mensen die al schrijfervaring voor kinderen hebben.

Klik op de afbeelding om
de foldertekst te vergroten

Ik heb de cursus de afgelopen tijd ontwikkeld omdat er bij oud-cursisten behoefte aan een vervolg bleek te zijn. Bovendien wil ik graag nog meer van mijn kennis en ervaring als kinderboekenschrijver overdragen.
De vervolgcursus bestaat uit vijf lessen met theorie, oefeningen, huiswerkopdrachten, tips en verwijzingen.
Inhoudelijke thema's zijn onder meer: personages, doelgroep, tijd, opbouw, fantasie en werkelijkheid, hoe bereik je je lezers.
Schrijftechnisch besteedt de cursus aandacht aan: associatief schrijven of in een strakke vorm, de eerste zin, wat is een goed einde, kan het korter, en ritme.
De prijs is 110 euro voor het lesmateriaal inclusief correctie van huiswerkopdrachten en een extra correctiemogelijkheid kort na afloop van de cursus.
De hele maand september geldt een introductiekorting van 10 euro.
Als je op de afbeelding klikt, kun je de folder alvast lezen.
Wil je meer informatie of een folder en inschrijfformulier, mail me dan:

Informatie over mijn zeven andere schriftelijke cursussen vind je op mijn website (klik op Cursussen). Actuele informatie over mondelinge cursussen is er te vinden bij de Agenda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten