zaterdag 18 mei 2013

Misdaadauteurs

Juni, de Maand van het Spannende Boek komt eraan. Onder mijn thrillerschrijversnaam Anne Winkels is al een tijd geen boek meer verschenen, maar dat wil niet zeggen dat Anne Winkels met pensioen is.
Onlangs heb ik enkele korte spannende verhalen geschreven. Wanneer die verschijnen en in welke vorm, houd ik nog even spannend. Dit jaar hoop ik ook weer de draad van een nieuwe thriller op te pakken.

Excursies zoals in april naar de Politieacademie zijn voor mij een goede stimulans om me met het genre bezig te houden.
Ik ben al jaren lid van het Genootschap Nederlandstalige Misdaadauteurs (GNM) dat onder meer mooie excursies en het jaarlijkse Mystery Dinner organiseert voor zijn leden.
Het Genootschap heeft een nieuwe website. Op de fotogalerij staat ook een foto van ons bezoek aan de Politieacademie, met een link naar mijn eerdere weblog daarover.
Collega Jacob Vis maakte bijgaande foto tijdens de rondleiding langs praktijkoefenlokalen. Hier een demonstratie van het zichtbaar maken van vingerafdrukken.

Website Genootschap Nederlandstalige Misdaadauteurs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten