maandag 13 mei 2013

Schrijfworkshop voor kinderen

Het duurt nog even, maar ik kondig het toch alvast aan. Ik verheug me op de gedichtenworkshop voor kinderen op woensdag 26 juni, die ik samen met Happiness4all organiseer in Wageningen tijdens de Happy Kids Weken (21 juni-7 juli).
In die periode zijn er voor kinderen en ouders lezingen, creatieve activiteiten en workshops als tekenen, schilderen, lachyoga en drummen.
Kindercursussen waren in mijn activiteitenaanbod de laatste jaren een ondergeschoven kindje, maar dat kan ik met deze workshop een beetje goedmaken.
Vanaf nu is het al mogelijk om aan te melden. Alle informatie staat in de aankondiging hieronder.


Workshop gedichten schrijven 26 juni

Vind je het leuk om gedichten te schrijven? Gedichten als een vergeet-mij-nietje of een springbalsemien. Gedichten over je stoerste dromen of over de geluksvogel.

Doe dan mee aan de workshop gedichten schrijven op 26 juni tijdens de Happy Kids Weken.
We maken er een speels en springerig letterfeest van. Maar ook is er rust en stilte om na te denken en te verzinnen. Ook als je nog nooit gedichten schreef, kun je meedoen.
Ontdek het geluk van gedichten schrijven!

Kinderboekenschrijfster Annie van Gansewinkel geeft de workshop voor kinderen van 10-12 jaar. Plaats: Duivendaal 7, Wageningen
Het duurt van 13.30 tot 15.00 uur en kost 5 euro. Die kun je ter plekke betalen.
Je moet je wel tevoren aanmelden. Dat kan per mail bij: info@annievangansewinkel.nl
Informatie ook op: www.annievangansewinkel.nl


Happiness4all - Happy Kids Weken 21 juni-7 juli 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten