vrijdag 14 juni 2013

Oerol weer zonder mij

Oerol moet het dit jaar weer eens zonder mij doen, en dat kan Oerol prima.
Maar kan ik zonder Oerol? Het zal wel moeten, maar nu het festival op beginnen staat, ben ik toch sterk in gedachten daar.
Thuis in Wageningen kijk ik op dit moment naar de bloemkoolwolken die de wind langs de blauwe lucht drijft. Zoals op Terschelling vaak. Ik denk aan fietsen van voorstelling naar optreden, verrassende ontmoetingen en ontdekkingen, en altijd de Noordzee en het strand, de Waddenzee binnen handbereik. Een week lang de mens op zijn best, spelend en met een open blik.
Ik lees de dagkrant die -joepie- nu online staat. Mijn Lokroepje over heimwee dat ik gisteren tweette, is geplaatst (in de categorie Huh?)
Ik zucht en noteer alvast de data van Oerol 2014: van 13 t/m 22 juni.

Blog 2011: Oerol zonder mij
Blog 2012: Terug van Oerol

www.oerol.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten