maandag 2 september 2013

Logeerbeer in China

Logeerbeer op tweede plank, vierde van rechts
De afgelopen dagen was uitgeverij De Eenhoorn in China op de Beijing Book Fair. Ik wist al dat Petrel Publishing House de vertaalrechten had gekocht van mijn prentenboek Logeerbeer (met illustraties van Elisah De Bruycker).


Zojuist zie ik op de Facebook-pagina van De Eenhoorn foto's van de beurs. Daarbij is onder meer een foto van de stand van de uitgeverij.
Maar tot mijn grote verrassing zie ik op een plank tussen andere Eenhoorn-boeken ook mijn Logeerbeer staan. In het Chinees.
Ik vermoed dat het nog maar een dummy is, maar toch wordt de Chinese versie zo al iets tastbaarder.
Ik kijk ernaar uit!

Eerder blog: Logeerbeer gaat naar China
Nieuwsitem VRT over Vlaamse illustratoren en uitgeverijen op de Boekenbeurs in Beijing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten