maandag 13 oktober 2014

Brievenscan

Als trainer schriftelijke communicatie krijg ik heel wat zakelijke teksten onder ogen.
Veel 'ongelukken' ontstaan door te moeilijk doen, geen verantwoordelijkheid mogen of durven nemen of in ondoordachtheid.
Voor mijn website schrijf ik daar artikelen over, bv. effectieve brieven en e-mails.
Gekoppeld daaraan bied ik iets nieuws aan voor de zakelijke markt: de brievenscan.

Hieronder staat meer informatie, mét een introductieaanbod speciaal voor zzp'ers.
--------------------------------------------------------------------------
 
Wat is de brievenscan?
Met de brievenscan krijgt u binnen korte tijd een goed beeld van uw zakelijke (standaard)brieven en e-mails. De scan signaleert niet alleen gebreken, maar geeft ook concrete verbeteringen en adviezen.

Op welke punten krijgt u advies?
• opbouw
• eigentijdse en heldere taal
• lezergerichtheid/klantvriendelijkheid
• effectiviteit
• toon
• spelling en grammatica
• lay-out

Resultaat
De brieven of mails zijn door de scan effectiever en correcter geworden. Bovendien hebt u aanwijzingen en tips gekregen om ook uw andere brieven te verbeteren.
Als u behoefte hebt aan een diepgaandere analyse of een omvangrijker verbetertraject, kunnen we overleggen over de mogelijkheden.

Hoeveel kost een brievenscan?
Wilt u een aantal brieven voorleggen, dan informeer ik u tevoren over de kosten. Hiervoor ga ik uit van mijn uurtarief, excl. btw.


Introductieaanbod - Brievenscan voor zzp’ers
(geldig tot en met 31 december 2014)

U stuurt drie brieven of mails van ongeveer 1 A4. Dat kan zijn: begeleidende brief bij offerte of rekening, afspraakbevestiging, uitnodiging, maar bv. ook wervende tekst of slechtnieuwsbrief.
U krijgt feedback en suggesties voor verbetering. Met deze verbeterde standaardbrieven hebt u een goede basis voor uw overige brieven.
U betaalt in totaal 75 euro, ex. btw. Na betaling krijgt u binnen 10 werkdagen per mail het resultaat van de brievenscan.

Wilt u de brievenscan aanvragen of hebt u behoefte aan meer informatie, vul dan het antwoordformulier in op mijn website. Ik neem daarna zo snel mogelijk contact met u op.


© Brievenscan - Annie van Gansewinkel


--------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten