maandag 8 februari 2016

DreamBody - vervolg

In december 2014 trad dansgezelschap InMotion Dance Traces op in de Wageningse uiterwaarden bij en in Wolfswaard.
De dansgroep onder leiding van Marisa Grande had zich laten inspireren door de locatie en rivier de Rijn.

Ik schreef destijds een blog over die productie, DreamBody.

Als voorbereiding interviewden ze mensen die iets hebben met de Rijn. Ik was een van hen.
Fragmenten van de interviews werden ook gebruikt in de voorstellingen.

 

Sinds vorige week staat een uitgebreide impressie van de voorstelling op internet.

Ook het interview met mij is te zien.




InMotion Dance Traces is al geruime tijd bezig met een vervolg op het project. En wie weet lever ik daar ook weer op een of andere manier een bijdrage aan.

Voor mij als schrijver en dichter is het bijzonder te zien hoe dans een eigen taal heeft. Anders dan met woorden, maar minstens zo krachtig.

Website InMotion dance traces 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten